Wegens onderhoud is het donderdag 23 januari tussen 20:00u en 01:00u niet mogelijk om in te loggen op de mijnAnna omgeving. Excuses voor het ongemak.
Controleer je apotheek
Wil je even nakijken of je apotheek nog klopt? Klik op 'Mijn gegevens' en kies voor 'huisarts/apotheek/tandarts'. Je kunt de gegevens zelf aanpassen. Let op: dit kan alléén via internet (www.MijnAnna.nl), niet via de app.
Hulp nodig? Neem dan contact op met de Helpdesk Digitale Zorg via 085 13 04 575. Of via chat op helpdeskdigitalezorg.nl/anna (maandag tot en met vrijdag 08.00 en 18.00 uur).
Sommige ziekenhuiskosten moet je zelf betalen. Wil je meer weten over de vergoeding van ziekenhuiskosten? Klik dan hier of kijk direct op www.annaziekenhuis.nl/zorgkosten voor meer informatie.
mijnAnna
Het op uw lijf geschreven zorgportaal
Als patiënt van het Anna Ziekenhuis heeft u toegang tot mijnAnna. Het digitaal zorgportaal dat u veilig inzicht geeft in uw medische gegevens.
Let op: Als u wilt inloggen met de DigiD app, dan is het belangrijk dat u de nieuwste versie heeft geïnstalleerd. Heeft u niet de nieuwste versie? Ga dan naar de Play Store of App Store en werk de app bij. Heeft u hulp nodig bij het inloggen? Bekijk dan deze video. Meer info vindt u op de website van DigiD,
Hoe werkt mijnAnna?